امسال سالی ود خب شاید کمی وحشتناک برای کسانی بودند ک خوب بود و برای دیگرانی افتضاح امسال هرچ سیع کردم خودم رو پیدا کنم ولی بیشتر گم میشدم من رسما توی باتلاق گیر افتاده بودم ، داغون بودم و هرچقدر سیع میکردم ن خم شم و ن زمین بیوفتم و موفق هم شدم و البته در ضاهر و از درون بیشتر از هم میپاشیدم و باعث میشد هرچیزی ک بشه رو داخل خودم بریزم و برای کسانی ک کنارم بودند دید مثبتی داشت ولی برای خودم نه و متوجه شدم ک تا تضاهر کردن حتا خودمم باورم میشه XD ولی هرچند زمین نخوردنم با اتفاقات زیاد و وحشتناکی ک برام افتاد موفقیت امیز بود . خیلی اتفاق افتاد خیلی هروز یک اتفاق جدید خوب و بد ، الان این نمیدونم چالشه یا چی ولی بیشتر بیانیا دارن انجامش میدن و منم دوست داشتم ک برای اخرین پستم توی سال 1401 همچین پستی بزارم و تا بمونه یادگاری از این سال و موندگار بشه و داخلش از اون حرف بزنم ، داخل این پستا هر کسی شکل و ضاهر داشت یکی اتفاقات کم و دیگری زیاد هرکسی ب نوع خودش ، دوست داشتم بیشتر بگویم ولی نمیدانستم چه چیزی باید اینجا بنویسم و ذهنم خالی از هرچیزی ، نگویم ک لبخندی نداشته ام نه، لبخندهای زیادی رو در این سال تجربه هم کردم ولی بهترین بهترین هاش ، اون بود بهترین اتفاق سال 1401 ام و بهترین اتفاق زندگیم من اون رو پیدا کردم و اون شخص مورد علاقم شد جزوی مهم از زندگیم، تمام خودم! هرباری ک باهاش حرف میزنم باعث میشد لبخند بزنم یکبار هم نشد ک با او حرف بزنم ولی لبخندی نزنم- من حتا با فکر کردن بهش باعث میشه ناخوداگاه لبخند بزنم و دلم برایش ضعف بره و بیشتر بهش وابسته تر شم و اون هرکاریم کنه بازم قلب بی جنبه منه میلرزونه هرکاری ؛  میدونم اگ حوصله کنه این پستم رو میخونه نمیدونم ولی اون باعث شد چن ماه اخر این سالمو ب بهترین شکل بگذرونم و اتفاقات بد قبلش رو فراموش کنم و باعث شد هر سختی ایی ک تو زندگیم دارم رو فراموش مکنم و بجاش لبخندی بزنم و این روز ب روز شدید تر میشد ک میفهمیدم چقدر باید این شخص رو بپرستم وقتی ک با تموم وجودش منو تو اغوش خودش گرف و اون نور کوچیکی بود داخل زندگی تاریکم. و ب مرور زمان بزرگ و بزرگتر شد و باعث میشه ک هرروز هزاران بار ب خودم یاداوری کنم ک چقدر دوستش دارم ، و اون کسی بود ک باعث لبخند من در 1401 شد اون ماه اسمونم شد . و اگ این جملات رو میخونه باید بدونه ک چقدر دوسش دارم و ازش ممنونم بخاطر اینکه کنار هم هستیم و تو‌ همیشه‌ باعث‌ لبخند‌ من‌ میشی
حتی‌ وقتی‌ کیلومتر‌ ها‌ ازم‌ فاصله‌ داری بلد نیستم حرفای عاشقانه بزنم و قربون صدقت برم..ولی میخوام بدونی که..من همیشه کنارتم.همیشه!تو هر حالی باشی و هرجا که باشی و هر اتفاقی که بیوفته..من کنارتم.همیشه اغوشم بازه برا اینکه خودتو توش جا کنی و اینقد زیر گوشت زمزمه کنم که خوابت ببره.. من همیشه اینجام..

بهترین اتفاق و باعث لبخند 1401 بودی و در سال دیگر خواهی بود 3> 

   - My wife Arka -

1401/12/26

18:40